Kitap Alışverişim #2





Yepyeni bir kitap alışverişinden herkese merhabalaar :) Ya şuan fark ettim ki en çok kitap alışverişi yazısını yazmayı seviyorum. Tamam, kitap okumak çok güzel, muhteşem bir şey ama bana kalırsa en tatlı yönü alışverişini yapmaaaak :) Tabii ki alışveriş yapmak deyince bende bir çok insan gibi kitapların arasında yavaş yavaş dolanarak, dokunup inceleyerek almayı seviyorum ancak her zaman boş vaktim olmadığından ve ya bazen zor geldiğinden hep erteliyordum ve kalıyordu öyle. Bir süredir alışverişlerimi internet üzerinden yapmaya başladım ve artık kitaplığıma daha bir özen gösterir oldum ama olumsuz diyebileceğim yönleri de yok değil. Çünkü görerek aldığınız zaman kitabın sağlamlığından emin olabiliyorsunuz ancak bu şekilde olunca eksik olur mu? Yanlış gelir mi? Ya hasarlı olursa? Gibi sıkıntılar kaplıyor içimi :) Ve üzülerek belirtiyorum ki kötü çocukların ilk kitabı biraz sayfaları sararmış olarak geldi. Neyse umarım bir daha böyle bir şeyle karşılaşmam. Şimdi bakalım yeni bebeklerim kimlermiş? 

Kötü Çocuklar Serisi / M. Leighton : İndirimde görmemiş olsaydım kesinlikle almayı düşündüğüm bir seri değildi kötü çocuklar, çünkü çıktığı ilk andan beri okumaya hiç niyetlenmediğim ender kitaplardan. Bir tek ben mi böyle düşünüyorum bilmiyorum ama kapakları inanılmaz itici. O zaman neden aldın? diyor olabilirsiniz, haklısınız bende bilmiyorum :) Belki kitapsız kaldığım bir dönem okur da severim.

Bela / Sally Green : Ah Nathan. Bela'yı daha ilk çıktığı zamanlarda okumuştum ve hikayeye bayılmıştım ama maalesef bende kitabı yoktu. Kitap Sihirbazı'nda ki indirim dolayısıyla oldu, çokta iyi oldu.

Vahşi / Sally Green : İşte karşınızda uğruna diğer kitapları aldığım kitap :) Resmen okumak için deliriyorum ama bu aralar maalesef çok yoğunum ve tek sayfa bile kitap okuyamıyorum. Belki okumadan önce Bela'yı tekrar okurum bilmiyorum.  Ama okuma listeme bağlı kalmak için sanırım önce Kızıl Tepe'yi okuyacağım.

Kızıl Tepe / Jamie McGuire : Artık hepimiz biliyoruz ki Jamie McGuire farklı türlerde yazmayı seviyor. Bu yüzden zombileri bir de Jamie'den dinleyelim dedim. Umarım hayal kırıklığı yaratmaz çünkü Prodivence başarısızlığı üzerine pek iyi gitmez. Şimdilik buna başladım ama başladığımda söylenemez :)

                Bugünlük benden bu kadar, kendinize iyi bakın ve çok okuyun :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Vampire Diaries (Vampir Günlükleri) Tanıtım

Seninle Bir Ömür / The Longest Ride / Film Önerileri #1