Selülit Hakkında / Elancyl Slim Design


    Herkese merhabaaaa :)

    Hali hazırda yaz tatiline girmişken ve şu günlerim boş geçiyorken buralara tekrar bir dönüş yapayım dedim. Uzun zamandır takip edemiyorum neler yapıyorsunuz, nasılsınız? çok merak ediyoruum :)


    Bugün blogumun temasına aykırı bir postla karşınızdayım. Son yazımda da belirtmiştim sanıyorum blogumda içerik olarak küçücük bir değişiklik yapmak istiyorum diye, işte o gün bugünmüş :) Orjinal bir fikir değil tabii ama hemen paylaşıyorum sizinle..

    
Çoğu kadın gibi bende bakım, makyaj, giyim... bu tür şeylere çok meraklıyım. Son zamanlarda makyaj düşkünlüğüm giderek azalmış ve orta bir yolu bulmuş olsa da bakım konusunda hemen hemen gördüğüm, duyduğum, okuduğum her şeyi deneyen bir insanım diyebilirim. Bu tabii ki her zaman olumlu sonuçlar vermedi benim için ama böyle bir karar almamın da asıl nedeni o yaşadığım olumsuzluklar işte. Çünkü internette güzellik ipucları olarak verilen şeylerin benim açımdan tam bir fiyasko olduğunu deneyimledim. Çok nadir olarak işe yarayanlar da var elbet, ben de bunları küçük küçük sizinle paylaşmak istiyorum :)

Ergenliğimden beri düzensiz ve yanlış yaşam tarzımdan dolayı peşimi bırakmayan selülitlerime taktım bu aralar. Aslında yaklaşık 1-1.5 aydır küçük bir savaş halindeyim kendilerinle. Yavaş yavaş olumlu sonuçlar almaya başladım ancak bu süreçte bilinçsizce yaptığım şeylerinde cezasını çektim diyebilirim. -onlardan da ayrı bir postta bahsedeceğim- Evet, son keşfim bir krem... Normalde bu tür kremlere gerçekten inanan ve kullanan bir insan değilim ama Elancyl markasıyla ilgili KK'da açılmış bir başlık dikkatimi çekti bir süre önce ve okuduğum yorumlar genellikle olumlu türdendi, Benim de içime bir kurt düştü ya hemen, denemesem olmaz! Neyse, Elancyl'ın selülit ve vücut şekillendirme için geliştirilmiş Slim Design ürününü sipariş ettim ve bugün elime ulaştı. Düzenli kullanımda 7 günde etki ettiğini belirtiyor, okuduğum yorumlar sebebiyle beklentim yüksek hadi bakalım.

    Normalde ürünün üzerinde günde bir kez sabahları masaj yaparak uygulayın yazıyor ancak ürün elime akşamüstü ulaştığı için ben dayanamadım hemen denedim. Ürün jel yapıda sürerken çok serin hissettiriyor ve gerçekten muhteşem bir kokusu var. Üzerinden saatler geçmiş olmasına rağmen hala kokuyu alabiliyorum. Sürdükten kısa bir süre sonra sanki bacağım biraz ısınmış ve gerilmiş gibi hissettim ama psikolojikte olabilir, bilemiyorum :) İçeriğini yandan inceleyebilirsiniz.

    Tabii ki bu böyle sadece kremle gerçekleşecek bir şey değil bunun farkındayım, bu nedenle yaşam tarzımı da değiştirmeye çalışıyorum, eskiden 2 günde 1 bardak su içen bir insanken şimdi zorla günde 2-2,5 litre su içmeye çalışıyorum. Tamamen fast-food besleniyorken artık hiç yemediğim o yeşillikler, meyveler bol bol hayatımda yerini almaya başladı. 


    Bir de bunların yanı sıra okuduklarımdan anladığım kadarıyla masajda çok önemli bu konuda. Geçen ay Eda Taşpınar'ın At Kılı Fırçasını almıştım ve düzenli olarak kullanmaya çalışıyorum. -zor gelmezse- sabah ve akşamları aşağıdan yukarıya doğru kızarıklıklar oluşana kadar sertçe fırçalıyorum. Bu süreçte denediğim başka yöntemlerde oldu hangisi daha çok etki etti tam bilemiyorum ama başta da belirttiğim gibi düzelmeler oldu. Kremle ilgili de 1hafta sonunda gözlemlerimi sizinle paylaşacağım!! 


    Bu arada ben ürünü Trendyol'dan sipariş ettim. Fiyatı 100 TL'ydi.
Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa

0 yorum:

Yorum Gönder