Yaşıyorum!



  Şuan durumumu özetleyecek en iyi cümlenin "Bir varmış birden yok olmuş" gibisinden bir şey olduğunu düşünüyorum. Ama, yine kürkçü dükkanı misali buradayım. 

  Belki bir ihtimal okuduysanız bilirsiniz ki, en son yazımda -yani bu yaklaşık 7-8 ay önce oluyor- "yoğunluğumdan dolayı bir süre buralarda olamayacağım" demişim. Bir süre mi? Bu "bir süre", "bir çok süre" olmuş aslında ama neyse! Geç olsun da güç olmasın. Şöyle bir baktım da ara ara girip "yeeyy! sonunda döndüm." "Ohh be nihayet yaz bitti!" falan tarzında yarım kalmış bir sürü taslak oluşturmuşum ve şuan bunu yazarken bile aklımı kurcalayan tek şey, "bu cümlelerimde diğerlerine karışıp gidecek mi, yoksa şuan bu satırları gerçekten okuyor musunuz?" düşüncesi. Okuyorsanız ne mutlu bana. Başarmışım demek ki :)

  Bloguma girer girmez düşündüğüm ilk şey "hmm, blogger bile tarzını değiştirmiş" oldu. Tabii bu benim fark ettiğim yenilik yeni midir, yoksa çoktan eskimiş midir bilemiyorum artık :) Sonuç olarak bende "Ee benim de yenilik yapma zamanım geldi artık." diye düşündüm. Yani yenilik dediğim öyle uzun boylu bir şey değil tabii. Benim gibi teknik bilgisi "sıfır" olan bir insandan şaşırtıcı şeyler de beklenemez. Sadece içerikte yeni olacak, küçük çaplı bir şeyler oluşmaya başladı zihnimde. Umarım gerçekleştirebilirim.

  Şimdi bu kadar aradan sonra oturup size bütün bir yıl ne okudum, ne izledim başlığı altında sayfalarca tavsiye yazısı hazırlamak isterdim, ama maalesef. Uzun zamandır öyle film izlediğim, kitap okuduğum yok. Yazın çalışmaktan, kışın da dersler, sınavlar falan derken epey bir boşladım herşeyi. Bu aralar Sputnik Sevgilim'i okuyorum, bitirmek nasip olursa önümüzde ki günlerde sizinle paylaşmayı düşünüyorum :)

  Her neyse. Gördüğünüz gibi bu yazının bir amacı yok, sadece yazılmak için yazıldı. Kısacası 2016 ülkemiz adına olduğu kadar, kendi hayatım adına da berbattı. Ne diyelim. Yeni bir yıl yeni umutlar...
Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa

6 yorum:

  1. Hosgeldinn diyelim bizde. Okuduk yazini demek ki basarmissin. Yazilmak icin yazilan yazilati ozlemisiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduum :) Öyleyse ne mutlu bana :)

      Sil
  2. Hoş geldin :-) Sanırım 2016 herkes için kötü geçti. Ben de geçen yıldan memnun değildim. Hoş bu sene de pek güzel gitmiyor ama gidişat değişir belki :-)

    Eğer blogunu değiştireceksen lütfen yorum kısmını da değiştir. Biliyorum daha önce de söyledim ama sana yaptığım yoruma ne cevap verdiğini görememek çok sinir bozucu. Ne yazdığını görmek için tekrardan yazını açmam lazım. Onu da her zaman yapamıyorum :-(

    Daha çok yazman dileğiyle. Sevgiler Rapunzel :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduum :) Bende bu seneden umutluyum ama, bakalım. Hepimiz için en güzel sene olsun :) Ayy evet, daha öncede yorum kısmından bahsetmiştin ama kullandığım şablon blogger'a ait değil, sanırım direkt şablon değiştirmem gerekiyor yorum kısmı için, tam bilmiyorum :(

      Sil
  3. Tekrar hoşgeldin :) Nasıl desem bilmiyorum, tam senden cesaretlenip blog açmaya karar vermişken buralarda olmaman beni biraz üzdü :) Senin Kule'ni ilk keşfettiğimde, benim gibi okumayı ve kaleme dökmeyi sevenler demek ki bunları başarabiliyormuş dedim kendime.
    http://aycakoncina.blogspot.com.tr/ bende denedim, umarım ziyaret edersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu şimdi görüyorum yalnız, benim dönüşlerim de pek dönüş olmuyo demek ki :)) Sözlerin nasıl mutlu etti beni anlatamam, feci gaza geldim :) Ne kadar güzel bir şey yapmışsın senin adına çok sevindim. Etmez miyim? Hemen geliyorum :)

      Sil