Çekiliş Sonucu



Herkese merhabalar.
Normalde, blogumun 1. yılı sebebiyle düzenlediğim çekiliş Haziran'ın 25 ine kadardı ve aynı gün içerisinde sonucu açıklamayı planlıyordum ama şu sıralar günde 15 saat süren bir yoğunluk içerisinde olduğum için uyumak dışında bir şey yapamadım maalesef. Bu kadar geciktiği için çook özür diliyorum. 

Sonucu belirlerken yorum sırasına göre ek haklarla birlikte sıraya koyarak Random.org sitesi aracılığıyla belirledim sonucu. Şimdi daha daha fazla geciktirmeden hemen kazananı açıklamak istiyoruuum. 

Veeeee ilk çekilişimin ilk kazananıııııııııııı


Tebrik ederiim :) Katılan katılmayan herkese de çook teşekkür ederim, güzel dilekleriniz, yorumlarınız beni çok mutlu etti sanırım yine bir süre bloguma ve kitaplara veda etmek zorundayım ama vakit bulur bulmaz kaldığım yerden devam edicem. 

Keyifli tatiller, benim yerime de okuyun :)

Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa

10 yorum:

  1. Kazanani tebrik ediyorum ��

    YanıtlaSil
  2. Mustafa'ya hayırlı uğurlu olsun.

    YanıtlaSil
  3. kazanan arkadaşı tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
  4. Kazanan arkadaşı tebrik ederim. Umarım sen de en kısa zamanda dönersin bloguna. görüşmek üzere :-)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar. Çekişili kazandığıma çok mutlu oldum :) Öncelikle çelişi düzenleye Hazal hanıma ve yorumlarda tebrik eden herkese çok teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20 temmuz da gelen e-posta ya 20 temmuz akşamı cevap yazmıştım. Fakat henüz e-postama dönüş yapılmadı.

      Sil
    2. Konuyla alakalı az önce size mail attım.

      Sil
  6. Teşekkürler bende maile yanıt yazdım: )

    YanıtlaSil