Geri Döndüüm : Kitap Alışverişim #3



Rapunzelin Kulesinden / Kızıl 123 / Bazıları Kalbini Dinler / Karanlık Zihinler

Uzuun bir aradan sonra tekrar merhabalaaar :) Şuan değişik duygular içerisindeyim çünkü blogumu, kitaplarımı ve yazmayı çoook özlemişiim. Evet yine okuyamıyordum ben. Zaten blogum da yoksam okuyamıyorum demektir bu. Hiç mi okumadın? diye sorarsanız. Hiç. Az önce baktım da aylar önce yazdığım son yazımda sınav-üniversite maratonumdan, korkularımdan söz etmiştim. Hiç bir şey korktuğum gibi olmadı çok şükür, başladı da bitecek bile neredeyse :) Tabii, az önce bahsettiğim gibi bu süre zarfında kitaplara pek yönelemedim maalesef. Neyse geç olsun güç olmasın diyelim ve lafı çok uzatmadan geçenlerde Trabzon'da yaptığım ilk D&R ziyaretimden bahsedeyim sizlere. Şansıma güzel bir indirime de denk geldim. Almadan çıksam çok ayıp olurdu ve bu yüzden kaptım ben de bir şeyler :) Buyurun hemen inceleyelim yeni bebeklerimi :)



Rapunzelin Kulesinden / Kızıl 123 / Bazıları Kalbini Dinler, Karanlık Zihinler

Kızıl 123 / John Katzenbach : Birbirinden habersiz üç kadın, bir gün hiç tanımadıkları birinden imzasız bir mektup alırlar."Kırmızı Başlıklı Kız, güneşli ve güzel bir günde, büyük ve karanlık ormanın diğer tarafında yaşayan çok sevdiği büyükannesine bir sepet dolusu yiyecek götürmeye karar verdi..."
Bu hikayeyi mutlaka yıllar önce küçük bir çocukken dinlediniz. Ama eminim değişik şeklini dinlemişsinizdir. Hikaye mutlu sonla biter. Ama asıl hikayede sonuç, çok daha farklı ve karanlıktır. Bundan sonraki birkaç hafta boyunca bu dediğimi unutmazsanız akıllılık etmiş olursunuz.
Siz beni tanımıyor olabilirsiniz ama ben sizi gayet iyi tanıyorum.
Siz üç kişisiniz. Ve ben size
Kızıl 1
Kızıl 2
Kızıl 3 demeye karar verdim.
Normalde Korku/Gerilim pek okumadığımı ve sevmediğimi söylemiştim. Ancak arada değişiklik yapmak adına okuduğum oluyor. Yine de en sevdiğim korku/gerilim kitabı bile beni bu türe yaklaştıramadı nedense. Belki de doğru kitapla karşılaşmamışımdır bilmiyorum. Yine de Kızıl 123'ü hem adından hem de tanıtım yazısında ki kırmızı başlıklı kız benzetmesinden dolayı merak ediyorum, ancak sıra ne zaman ona gelir hiç bir fikrim yok :) 
Bazıları Kalbini Dinler / Vıctoria Van Tiem :O üzer. O gider. O hep uzak, o hep aci. Yine de o. Ille de o. Hep o. Bir ses böler tüm düsüncelerini. Bir ses. Ne ciliz ne de susacak gibi. Umutsuzlugun sessizligine eslik ederken o hep konusur! ''Vazgeçme!'' Olmaz, dersin. ''Olur!'' Istemiyorum, dersin. ''Istiyorsun!'' Sus, dersin. Sadece sus. Tüm örselenmisligine inat son çirpinisidir yüreginin sana söyledigi. Bin defa söyler: Beni dinle. Milyon defa: Asla asktan vazgeçme. Son kez atacagini bilse bile: Onu seviyorsun. 
Yine konusu ve yazarı hakkında hiç bir şey bilmediğim bir kitap. Bu aralar sürprizlerden ilerliyorum nedense, önceden bir kitabı almadan önce en ince ayrıntılarına kadar araştırır, hakkındaki yorumları okur hatta daha almadan sonundan haberdar olurdum :) Şuan adından dolayı romantik olduğunu tahmin edebiliyorum sadece, umarım şaşırtır.

Karanlık Zihinler / Alexandra Bracken :Adım Ruby.Hepinizden farklıyım.Aklınızın derinliklerinde gezinebilir, anılarınızı hiç yaşamamışsınız gibi silebilirim.Henüz on yaşındayken Thurmond'daki bu rehabilitasyon kampına gönderildim. Hem de kendi ailem tarafından...Burada her adımımız izleniyor, nefes alış verişlerimiz bile.Yalnız değilim.Maviler... Yeşiller... Turuncular...Sarılar ve Kırmızılar...Karanlık Zihinler...Ve yaşamak için saklanmak zorunda kalanlar ve kaçanlar... 
Eğer o kitap bu kitapsa, uzun zaman önce hakkında bir iki güzel yorum okumuştum diye hatırlıyorum. Konusu da özgün ve ilgi çekici geliyor kulağa. Kısacası beğeneceğimi hissediyorum şimdiden. Hayır tabii ki fantastik diye kıyak falan geçmiyorum ;) 

En kısa zamanda tekrar görüşmek ümidiyle :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Vampire Diaries (Vampir Günlükleri) Tanıtım

Nar Ağacı - Nazan Bekiroğlu