Mimlendim #1



Mim, ilk mim, rapunzelin kulesinden


Merhabalar, bugün uzuun mu uzuun yorucu bir günün ardından eve geliyorum, sonunda rahat bir nefes alıp bilgisayarımı açıyorum ki birde ne göreyim! ta da da dam!

Henüz çok yavru bir blogger olarak ilk defa sevgili Düşes'in Günlüğü tarafından mimlenmişim. Kendisine buradan kalpler, teşekkürler.


Süper bir hismiş bu. Zaten normalde de bana soru sorulmasına bayılırım, hele konu bir de kitaplarla ilgiliyse susmak bilmem. Biraz da geç kaldım ama ilk mim'im hayırlı uğurlu bundan sonrası da bol mim'li olsun :) diyerek hemen başlıyorum soruları cevaplamaya.



1. Bütün kitaplarından kurtulman gerekiyor. Sadece belirli türlerden (Fantastik, Kurgu olmayan ve senin seçtiğin bir tür) birer tane kitap kalabilir. Hangi kitaplar kalırdı?

-Evet soruyu tam beş kez okumama rağmen hala anlayabilmiş değilim :) Kitaplarımdan kurtuluyorum ve sadece belirli türlerden birer kitap kalıyor ancak fantastik olmuyor mu ? Eğer öyleyse neden fantastik olmuyor? Sorun ya bende ya soruda. Hem niye kitaplarımdan kurtuluyorum ya? Hayır ben kitaplarımdan kurtulmuyorum beni kitaplarımdan ayırmaayıınn!! diyerek soruyu geçiştiriyorum öyleyse.


2. Kitapçıdasın ve senden küçük birinin annesine okumayı sevmediğini söylediğini duyuyorsun. Ama annesi onun bir kitap alması konusunda ısrar ediyor. Yanlarına gidiyorsun ve okumayı fazla sevmeyenler için uygun olduğunu düşündüğün bir kitabı öneriyorsun. Bu hangi kitap?


-Bu benden küçük kitap okumayı sevmeyen birini, (belirtilmediğine göre) bende 14-15 yaşlarında bir kız olarak hayal ediyorum ve ona diyorum ki, okumaya kesinlikle Mavi Saçlı Kız'dan başla! 



3. Kendini iyi hissetmiyorsun ve toparlanmaya ihtiyacın var. İyi bir ruh hâline girmek için hangi kitabı okursun?


-Hiç düşünmeden cevap veriyorum. Kesinlikle Harry Potter! Bir kız düşünün ki kitapları tekrar tekrar okumayı hiç sevmemesine rağmen Harry Potter serisini yüzlerce kez okuyabilir. Hatta dünyadan bütün kitaplar yok olup da geriye bir tek Harry Potter serisi kalsa yine okuyabilir. Sanırım anlamışsınızdır. Her defasında o büyülü dünyanın kapısını araladığımda kendimi kaybediyorum, çok derinlere dalıp her zamanda muhteşem hislerle çıkıyorum o derinlerden ve her defasında yazarın hayal gücüne hayran kalıyorum.


4. Küçüklüğüne zaman yolculuğu yapıyorsun. O zamanki hangi kitaba kendini kaptırırdın?


-Küçük Prenses kitabına, aynı zamanda ilk okuduğum ve okumaya aşık olduğum kitaptır kendisi (ki onu da onlarca kez okumuşumdur) Hatta o zamanlar kendimi o derece kaptırırdım ki küçük prenses'in (adını unuttum) çatı katındaki muhteşem sevimli, pembe odasında onunla birlikte oyunlar oynarken hayal ederdim kendimi hep, bak hüzünlendim şimdi.


5. Arkadaşın sana 4 günlük bir tatil sürprizi yapıyor ve bavul hazırlaman için sadece 1 saatin var. Yolda okumak için hangi kitabı alırdın?


-O an hangi kitabı okuyorsam ve ya hangi kitabı okumayı planlıyorsam onu alırdım. Bu tatil sürprizi şuan olsaydı Meleklerin Kanı'nı alırdım yanıma büyük ihtimalle.


6. Evin soyuldu! Endişelenme, her şey yerinde ancak kitaplığın yağmalanmış. En çok hangi kitabının güvende olmasını isterdin?


-Endişelenmemem mümkün değil çünkü eğer kitaplığım yağmalanmışsa hiç bir şeyim yerinde değil demektir bu! Düşüncesi bile korkunç, hele ki benim gibi kitaplarını yanmaz, kırılmaz kutulara kaldırıp sigortalatmayı düşünen bir insan için? Allah korusun deyin lütfen! Ancak illa birini seçmem gerekirse (şimdi sanıyorsunuz Harry Potter diyeceğim ama hayır çünkü Harry Potter benim kitaplığımda yok.) Kesinlikle Yoklar serisi! Evlat acısı gibi koyar bana, 3 ay kendime gelemem.


7. Arkadaşın kitabını ödünç alıyor ve berbat bir hâlde geri getiriyor. Hangisini yapardın? a) Fark etmemiş gibi davranırdın. b) Aynısından sana almasını isterdin. c) Gizlice onun bir kitabına da aynısını yapardın.


Gerçekten üzülerek belirtiyorum ki aynı şey başıma geldi. Evet maalesef. Hakkında konuşmak bile istemiyorum. O derece. Yalnız şunu da belirteyim ki üçünü de yapmadım çünkü kendisi benim çok çok yakın bir arkadaşımdı ve kitaba zarar veren o değildi. Yine de bir daha kendisine kitap vermedim.


*Şimdiii sanırım benimde birilerini etiketlemem gerekiyor ancak maalesef ki henüz etiketleyebileceğim birini tanımıyorum bu yüzdeen bu mim'i yapmak isteyen herkesi mimliyorum :) 

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık *-*
    Keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, sevindim öyleyse :)

    YanıtlaSil
  3. menudeki hakkinda iletisim sayfasina link vermemissin bilgin olsun tikladigimiz zaman hakkinda sayfasina gitmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, hakkımda bölümünü Ana sayfamda yayınladığım için o bölüme link vermedim ancak en kısa zamanda düzenleyeceğim. Teşekkür ederim.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Vampire Diaries (Vampir Günlükleri) Tanıtım

Seninle Bir Ömür / The Longest Ride / Film Önerileri #1