Kitap Alışverişim #1


rapunzelin kulesinden, yarın biri ölecek, kemik büyüsü, meleklerin kanı, karanlık kalp, zaman yolcuları


D&R'ın 5 TL Kitap kampanyasını görünce bu fırsat kaçmaz dedim, her ne kadar D&R'la bazı sorunlar yaşayıp tam olarak istediklerimi alamamış olsam da bu listede beni tatmin etti diyebilirim. 
Bakalım neler almışım?

1- Peter James - Yarın Biri Ölecek : Konusu ve yazarıyla ilgili hiç bir bilgim yok. Tamamen kapağıyla dikkatimi çeken bir kitap oldu, yazarın 'Senin Gibi Ölü' adında bir kitabı daha vardı ama hem bilmediğimden hem de polisiye türünü pek sevmediğimden vazgeçtim.



2- Alex Scarrow - Zaman Yolcuları : Yine daha önce hiç duymadığım bir kitap/yazar. Ancak içinde zaman yolculuğu geçiyorsa benim için yeterli. :)

3- Lee Monroe - Karanlık Kalp : Bildiğim kadarıyla YA türünde bir fantastik. Aslında Karanlık Kalp almak istediğim bir kitap değildi çünkü daha önce hakkında pek güzel yorumlar okumamıştım ancak alamadığım bir kitap yerine ekledim. Pek umutlu değilim ama umarım beğenirim.


4- Nalini Singh - Meleklerin Kanı : Sanırım aldığıma en çok mutlu olduğum kitap bu oldu çünkü uzun zamandır merak ettiğim, okumak istediğim bir kitaptı. Büyük ihtimalle bu alışverişimden okumaya başlayacağım ilk kitap olacak. 


5- Yasmine Galenorn - Kemik Büyüsü : Kemik büyüsü, "Ayın kızkardeşleri" serisinin 7. kitabı. Seri hatırladığım kadarıyla 18 kitaptan oluşuyor ve Türkiye'de geçen sene 10. kitabı yayımlandı. konusu "ortaya karışık fantastik" :) diyebilirim (erotik kısımları da var) çünkü içinde vampirler, kedi kadınlar, cadılar, ejderhalar ve hatırlayamadığım çok daha farklı türler mevcut. İlk kitabı Cadı'ya bir kaç sene önce başlayıp çevrilmiş olan kitaplarını arka arkaya okumuştum ancak diğer kitapları için beklemek zorunda kalınca sıkılıp bırakmıştım. İndirimde olduğunu görünce alıp devam etmeye karar verdim.


Aldığım kitaplar arasında okuduğunuz/beğendiğiniz kitaplar varsa yorumlarınızı bekliyorum. :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Vampire Diaries (Vampir Günlükleri) Tanıtım

Seninle Bir Ömür / The Longest Ride / Film Önerileri #1