Kağıttan Kentler / Film / Tanıtım


Film, Tanıtım, Rapunzelin Kulesinden

                                                     Vizyon Tarihi - 24 Temmuz 2015
                                               Yapımı - 2015 / ABD
                                               Tür - Gizem/Romantik/Dram
                                               Yönetmen - jake Schreier
                                               Oyuncular - Nat Wolff, Cara Delevingne, Halston Sage,                                                  Cara Buano, Caitlin Carver


   Şuan hala gördüğüm şeyin etkisinden kurtulabilmiş değilim. Az önce Sinemalar.com'da yakında vizyona girecek filmleri incelerken Kağıttan Kentler'i gördüm ve şok oldum. Ben bunu nasıl kaçırmış olabilirim? İNANAMIYORUM Kağıttan Kentler'in filmi geliyor!! Hem de 24 Temmuz 2015! Neyse iyi yönünden bakacak olursam çok beklemek zorunda kalmamış oldum. Bu arada afişteki kız kim? Çıkaramadım da. Margo? Olamaz değilmi? Olmamalı bence. Hayır o falansa filmi baştan çeksinler. Hayalimde yarattığım Margo bu değil ve kesinlikle yakınından bile geçmiyor. Daha ilk dakikalardan sevincim kursağımda kaldı. Neyse en azından Quentin olmuş gibi sanki, bu kadarıyla idare edeceğiz artık yapacak bir şey yok.

*Kağıttan Kentler kitap yorumum için tıklayın

                                                        OYUNCULAR
Rapunzelin Kulesinden

Türkçe Altyazılı Fragmanı Buradan İzleyebilirsiniz.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Vampire Diaries (Vampir Günlükleri) Tanıtım

Nar Ağacı - Nazan Bekiroğlu